Gå til innhold
Arkivverket

[#15193] Karen Aaen frå Elverum: Kven var hennar foreldre/forfedre?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ingolf Nikolai Mikalsson Haaland (1886 - ?) vart i 1911 gift med Karen Aaen (1891 - ?). Deira gifte finner ein her: [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbvigde&page=1&sql=low%5Fbrudgom%5Fforenamn+like+%27ingol%25%27+++ORDER+BY+low%5Fbrudgom%5Fforenamn%2C+low%5Fbrudgom%5Fetternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=2>LenkeEtter dei opplysningar eg har fått skulle ho vere frå Elverum, og Aaen finnes der i f.t. 1900 så det skulle vere sannsynleg, men det finnes også ein Ole Aaen under garden Kvernmoen som har ei dotter Karen, f. 1891: LenkeDette kan då vere den Karen eg er på jakt etter.Mora hennar – kan det vere denne (alder skulle stemme bra, men..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Ellers er jo Aaen et kjent Tynsetnavn. Om du skulle gå deg fast i Elverumstraktene, mener jeg.Mvh Torgeir Kvalvaag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Ifølge bind 6 av Elverum Bygdebok s. 74, er den familien du har 1900 med far Ole Olsen og Juline Jensdatter den rette.Karen nevnes i Bygdeboka som født 1891, d. 1969 gift med N. M. Haaland - bosatt i Sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for opplysningar/oppklaring av Karen sitt opphav. Då gjenstår det berre resten bakover i tid.Er denne familien vidare omtala i Elverum Bygdebøker? Reknar med at eg får komme meg ein tur på biblioteket om ikkje altfor lenge!Eventuelt nokon som veit kvar Ole og Juline er i 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Har holdt meg unna både bibliotek og denne slekta lenge, men lurer på om det er nokon som evt kan bekrefte at dette er familien til Juline i FT1865: LenkeNår det gjeld kvar evt Ole er i FT1865, treng eg også hjelp.Takker for all hjelp med oppslag.M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.