Gå til innhold
Arkivverket

[#15205] Johanne Henriks....... emigrasjon til New Zealand 1875


Gjest Kåre Nustadhaugen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Nustadhaugen

Kan noen hjelpe meg videre?? Jeg har funnet en person på emigrant sidene post nr 16072 Oslo 1871-1930 Johanne Henrikse... 22 år reiste til New Zealand 002.12.1875.TjenestepikeJeg ønsker å finne ut hvor og når hun er født, og hennes foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hva er bakgrunnen for at du spør? Er det for noen på NZ? Dette blir jo liksom nåla i høystakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Nustadhaugen

Ja, det er nåla i høystakken. Men en vet aldri.... Det er noen på NZ som etterlyser henne. Jeg håpet på at det kunne være noen som hadde noen gode råd.og om det var noen vei videre fra disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

De på New Zealand bør komme hit på forumet selv, det er mye enklere med direkte kontakt. De vet helt sikkert noe, bare de får de rette spørsmålene.Denne Johanne, giftet hun seg? Da vil det stå i hvertfall fødselsdatoen, og kanskje til og med hennes fars navn.Det er helt feil ende å begynne i Norge dersom man 'ikke vet noe', noe jeg altså ikke tror på.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Lurt! Husk, her er de fleste kapable til engelsk, så det er ingen problem! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.