Gå til innhold
Arkivverket

[#15240] Gratulerer med dagen!!


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

GRATULERER MED DAGEN til alle brukere og 'arbeidere'. I Lier er det nå en helt skyfri himmel så dagen starter fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Gratulerer med dagen fra meg også.Ingen feiring for meg dessverre, Paris er for langt unna. Så bunaden blir nok hengende i skapet i år også.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Gratulerer med dagen.Fra vinduet ser jeg blå himmel, frukttrer som blomstrer og norske flagg som vaier i vinden.17.mai hilsen fra Romsdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

En riktig god 17. mai til dere alle! Her skinner solen og flaggene vaier.Det er som Nina sier. De har 17. mai i Sverige også forresten, noen av mine beste 17. maier tror jeg nesten jeg hadde da jeg bodde i Kungälv og Göteborg :-))Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Klefsås

Gratulerer til alle, i utland som innland! Her (360 m.o.h.) er det litt sol innimellom, 9 grader (pluss!), og omtrent som vi forventer. Men LØVET rakk ikke å komme i år... Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei alle sammen.Her kommer enda en solskinnsgratulasjon fra Son.Til lykke med dagen til dere alle i inn- og utland!!Ha en flott 17.mai!!Hilsen Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Gratulerer hjerteligst med dagen til alle ! Også i Bergen skinner solen og skaper en riktig 17. mai stemning. Til lykke med dagen til alle som hjelper og en takk fra oss som drar nytte av hjelpen. Sylvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Gratulerer med dagen!Folk fra Hamburg område feirer 17. mai i den norske sjømannskirken, i Planten un' Blomen parken eller på Hotel Norge.17. mai hilsen fra Großhansdorf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Alhaug

Jeg slutter meg til de som ønsker lykke til med dagen. Laila, jeg ser at du bor i Sverigesgt. Min grandtante Minda Mikkelsen g.Grymyr ca 1965 husker jeg bodde nettopp i Sverigesgt nr ?? frem til ca 1970 . Minda var jo niesen til disse Mikkelsen (Christian, Hanna, Tore) samt yngre søster av Anna og Helga Mikkelsen som du har hjulpet meg med i april mnd. Minda er min kilde for å undersøke om disse USA-farerne. Kanskje bor du i samme huset, eller kanskje du finner ut nummeret der hun bodde for meg ved anledning.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hilsen på nasjonaldagen fra Frekhaug nord for Bergen! Her har det vært varmt og sol, og at eldstemann på tretten slo ut gamlakara og tok tredjeplass i luftgeværskyting gjorde ikke dagen dårligere...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.