Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aanund Olsnes

[#15298] Olav Larsson frå Numedal (?)

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Eg har ein Olav Larsson som gifte seg i Bykle i 1752. Ved giftemålet blir det oppgjeve at han var 'fra Nummedal'. Då mannen døydde i 1805 vart det opplyst at han var 74 år, og då truleg fødd ca 1721.Eg veit det eg treng å vita om han i Bykle, kvar han budde, kven kona og borna var osv., men om opphavet hans kjenner eg ikkje anna enn det enigmatiske 'fra Nummedal'.Er det nokon her som kunne ha eit tips å koma med ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aanund Olsnes

Hm ! Eg kom på at det for ei eventuell identifisering av min Olav Larsson sikkert kan vera relevant å vita at han døypte den eldste son sin, f. 1753, med namnet Ditlef. Det er eit namn som ikkje finst i Bykle utanom denne slekta, så det er nok henta i Numedal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnstein Rønning

Jeg kan jo løfte fram innlegget ditt.Det blir gift en Ditløw Lauritzen (=Larsen) i 1693 i Hjartdal. Det ligger jo midt i mellom Numedal og Bykle. Dette er bare et skudd i blinde, men så lenge du ikke har noe annet.....Ellers finner jeg 3 i Rollag: Ola Larsen døpt 1719 Rollag, far Lars Asbjørnsen. Ole Larsen Gravningsgaard f 1722 Rollag, far Lars Gravningsgaard og Ole Larsen Veedhuus f 1722 Rollag, far Lars Veedhuus. Det finnes bygdebok for Rollag, der det kan være notert evt utflytting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aanund Olsnes

Takk skal du ha!Så blir det vel å prøve å lokalisere einkvan som har denne bygdeboka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive