Gå til innhold
Arkivverket

[#15298] Olav Larsson frå Numedal (?)


Gjest Aanund Olsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Eg har ein Olav Larsson som gifte seg i Bykle i 1752. Ved giftemålet blir det oppgjeve at han var 'fra Nummedal'. Då mannen døydde i 1805 vart det opplyst at han var 74 år, og då truleg fødd ca 1721.Eg veit det eg treng å vita om han i Bykle, kvar han budde, kven kona og borna var osv., men om opphavet hans kjenner eg ikkje anna enn det enigmatiske 'fra Nummedal'.Er det nokon her som kunne ha eit tips å koma med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

Hm ! Eg kom på at det for ei eventuell identifisering av min Olav Larsson sikkert kan vera relevant å vita at han døypte den eldste son sin, f. 1753, med namnet Ditlef. Det er eit namn som ikkje finst i Bykle utanom denne slekta, så det er nok henta i Numedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Jeg kan jo løfte fram innlegget ditt.Det blir gift en Ditløw Lauritzen (=Larsen) i 1693 i Hjartdal. Det ligger jo midt i mellom Numedal og Bykle. Dette er bare et skudd i blinde, men så lenge du ikke har noe annet.....Ellers finner jeg 3 i Rollag: Ola Larsen døpt 1719 Rollag, far Lars Asbjørnsen. Ole Larsen Gravningsgaard f 1722 Rollag, far Lars Gravningsgaard og Ole Larsen Veedhuus f 1722 Rollag, far Lars Veedhuus. Det finnes bygdebok for Rollag, der det kan være notert evt utflytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.