Gå til innhold
Arkivverket

[#15355] skriftlige kilder for Østfold etter 1900 på nett?


Gjest Torunn C Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Jeg lurer på om none har en oversikt over skriftlige kilder for Østfold ( alt av interesse ) etter folkeltellingen i 1900? som f.eks manntallet i Borge. Noen andre som har tips, eller har vært 'borte i ' slike kilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingjerd van Bruggen

Hei Torunn!Marius og jeg har registrert gravsteinene på begge kirkegårdene i Trøgstad, samt Ingedal. De ligger her i digitalpensjonatet: LenkeHilsen Ingjerd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn C Ludvigsen

Takk for alle tips! jeg har lagt merke til at Østfold egentlig ( bortsett fra f.eks de databasene over kirkegårdene i trøgstad og Ingedal) er litt dårlig representert. slik som skriftene til Guri Isaksen hadde det jo vært kjekt å ha tilgang til.en annen ting er folketellingen i 1875. Tror jeg har nevnt det tidligere, men det hadde vært gøy om det ble en oppdatering der også..Men det er jo også nevnt noe tidligere om hva som er under registrering, så det kommer vel noe mer etterhvert.Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.