Gå til innhold
Arkivverket

[#15364] Leonora Birgitte Johansen Selbækk gift Haug


Gjest Bente Haug
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Haug

eEr det noen som kjenner til Leonora Birgitt Johansen Selbækk? Hun var min oldemor og født i 1894 i Trondheim av Martine Larsen Afløsen. Leonora var født utenfor ekteskap og vokste opp på et barnehjem (hvilket?)Leonora giftet seg med Hilmar Adolf Halvorsen Haug (Hilmar Haug)og fikk syv barn før hun død av tuberkulose i 1925. Hun er begravet på Lademoen kirkegård. Vil det være mulig å finne hennes grav? Jeg er interessert i informasjon om alle disse slektningene mine.mvh Bente Haug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Haug

Takk skal du ha - har egentlig sett denne informasjonen før, men vet ingenting om prinsippene for 'offentlig understøttelse' av barn og heller ikke om gården Kirkekaunet i Orkdal. mvh Bente Haug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Familysearch: Leonore Birgitte f. 14/9 1894-14/10 1925, foreldre Anton Jonsen Selbek og Marline Larsen.Leonore ble gift 25/7 1919 Hilmar Adolf Halvorsen Haug f. 15/8 1878 Egge, Verdal - 8/12 1944, foreldre Halvor Hansen Haugsvald og Mathilde Berntine Martiniusen. Jeg har min tvil her om Verdal er riktig. Prøv bare Egge.Foreldrene i 1900?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01702&variabel=0&postnr=106&fulle=true&spraak=n>LenkeHilmar i 1900?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.