Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Bente Haug

[#15364] Leonora Birgitte Johansen Selbækk gift Haug

Recommended Posts

Guest Bente Haug

eEr det noen som kjenner til Leonora Birgitt Johansen Selbækk? Hun var min oldemor og født i 1894 i Trondheim av Martine Larsen Afløsen. Leonora var født utenfor ekteskap og vokste opp på et barnehjem (hvilket?)Leonora giftet seg med Hilmar Adolf Halvorsen Haug (Hilmar Haug)og fikk syv barn før hun død av tuberkulose i 1925. Hun er begravet på Lademoen kirkegård. Vil det være mulig å finne hennes grav? Jeg er interessert i informasjon om alle disse slektningene mine.mvh Bente Haug

Guest Berit Knudsen

Du finner henne her i 1900: Lenke

Guest Bente Haug

Takk skal du ha - har egentlig sett denne informasjonen før, men vet ingenting om prinsippene for 'offentlig understøttelse' av barn og heller ikke om gården Kirkekaunet i Orkdal. mvh Bente Haug

Guest Berit Knudsen

Familysearch: Leonore Birgitte f. 14/9 1894-14/10 1925, foreldre Anton Jonsen Selbek og Marline Larsen.Leonore ble gift 25/7 1919 Hilmar Adolf Halvorsen Haug f. 15/8 1878 Egge, Verdal - 8/12 1944, foreldre Halvor Hansen Haugsvald og Mathilde Berntine Martiniusen. Jeg har min tvil her om Verdal er riktig. Prøv bare Egge.Foreldrene i 1900?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01702&variabel=0&postnr=106&fulle=true&spraak=n>LenkeHilmar i 1900?:

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.