Gå til innhold
Arkivverket

[#15388] Ole og Kristen Førde, frå Eid/Hemnes/Vågan til USA


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Inspirert av dei vellykka amerika-jaktene siste dagane, kjem eg også med mi vesle nøtt.Følgjande born vart fødde i Eid i Nordfjord av foreldra Hans Olsson Førde (1840-1906) og Agnete Olsdtr, f. Vik (1839-1929):1. Johan Andreas Bertel, f.31.01.1870. Han reiser til USA her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMITROND&variabel=0&postnr=123025&fulle=true&spraak=n>Lenkeog familien kjem etter her LenkeEg rakk så vidt å finne siste barnebarnet hans før han døydde, og han hjelpe meg å kartlegge denne greina, men hadde lite oppplysningar om dei andre syskena.Johan døydde som John Forde 30.03.1934, av ein eller annan grunn finn eg ikkje kvar det var, men etter minnet trur eg byen heitte Des Moines. I alle fall var det i Wisconsin.2. Ole Henrik, f.10.09.1873. Han er her i 1900 LenkeKona Ida døydde alt i oktober 1902, og dottera, som fekk namnet Hulda, skal ha døydd tidleg, men etter mora.Ole emigrerer her Lenkeog går i land her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! La oss bruke en time på Forde-boys...Når vi ser på manifestet til Ole Hansen Førde, så skal han til sin bror Johan Forde, i ett eller annet Bakery, Cedar Rapids, Iowa.(Johan var jo baker, men, HVEM betalte billetten hans????).--------------Det var faktisk ganske mange som het Forde...-------------Men, jeg finner faktisk ikke John eller Ole i 1920-1930! Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har også lagt merke til at Johan sin bilett er betalt. Ingen av Agnete sine sysken hadde emigrert, og Hans sine sysken har eg ikkje heilt oversikta over.Elles er det litt dumt med dette Forde-namnet, som i svært mange tilfelle har vist seg å kome frå England.Eg gløymde forresten å skrive at døtrene til Johan, som reiste som Aasta og Janne, i USA gjekk for Esther og Jennie. Eg har følgt begge to 'til grava', og veit dessutan at der ikkje kom fleire sysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

For rask på knappane igjen! Eg skulle ha med at det var hennar son eg rakk å finne like før han døydde; ho hadde totalt 4 born. Han hadde gjerne hatt meir å fortelje meg dersom eg hadde funne han før, men kreften var komen så langt at han ikkje hadde kapasitet til noko som helst - trur han døydde ca 3 mnd etter at eg fann han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har prøvt å finne att døds-stad for Johan (John), men utan suksess så langt. Mannen til Esther heitter forresten Luther Stingley; dei var så vidt eg veit seint gifte og hadde i alle fall ikkje born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Aase: Er noen av disse din Stingley? Det ser ut til å kunne være far og sønn.LUTHER A STINGLEY 07 Sep 1898 - 09 Aug 1992 33805 (Lakeland, Polk, FL) (none specified) 273-16-9752 LUTHER L STINGLEY 31 Aug 1939 - 17 Mar 2000 (P) (72) (none specified) 527-52-4646 Arizona SS-5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det kan godt tenkjast, men dei har vel for så vidt ikkje noko å tilføre saka, sidan denne greina er fullstendig kartlagt fram til notida.No har eg gått gjennom papira mine igjen for om mogelege å finne slektningar som kan ha betalt billetten til Johan, og som dermed kan tenkjast å vere utgangspunkt for Ole og eventuelt Kristen også.Lars Monson, f.1851, som døydde i Clinton, Big Stone, Minnesota i 1922 var syskenbarnet deira. Han reiste til USA allereie i 1876, og var heim ein tur her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMIBERG&variabel=0&postnr=41974&fulle=true&spraak=n>LenkeDette er også eit syskenbarn som har vore heime på besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Åjoda, det er de sikkert. Feilstavet. Problemet er at det ikke er soundex-søk på 1900-1910-censusene. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Du meiner gjerne Lars Monson? Han er også blant dei 'kartlagde', men er det ikkje for omfattande, kan du gjerne kome med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eit alternativ er at desse karane ved nokre høve kan vere førde med etternamnet Hansen - som sjølvsagt gjer det bortimot umuleg å finne dei. 'Åja, John og Ole Hansen, DEI kjenner eg' (snufs ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

joa, det var han. Skrev feil. Skjønner ikke dette med Førde boys.... hrmf!Fardey? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eller Furde? Eller? Veit du forresten om Kristen, dersom han verkeleg hoppa i land i USA frå sjømannskapet sitt, måtte registrere seg nokon stad - Ellis Island var vel helst for alminnelege emigrantar som kom som passasjerar på ein båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg bare lurer på noe helt annet, og det er at de siste meldingene ikke kommer frem i den gule boksen. Og når jeg legger inn et nytt innlegg er innlegg 14,15 og 16 vekk fra siden som jeg skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, det har eg lagt merke til óg, og det ser ut til å vere berre denne tråden det gjeld. Har eg gjort noko gale, tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg kommenterte dette også i et annet innlegg for en tid tilbake, men fikk ikke noe svar på hva som skjedde. Hmmmm kan det ha noe med de do klammene som går denne veien ( og ( ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Dette gjelder flere temaer. Særlig de som blir lange... se f.eks. oppslagstemaene til Kai Gurrik Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

De som 'jumped ship' er egentlig ikke registrert inn i USA. De stakk jo rett og slett av! Men, de er ofte reg. som 'avstukket' fra skipet. Du kan ofte se dette på EllisIsland og, at det på slutten av manifestene er lister over de som jobbet på skipet, de som mønstret på og av, og de som 'deserterte'.Kristen har jeg ikke sett fjøra av, har lett på ham som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, dette er 'min' Lars. Mons Hanson og Marie Hanson som bur der er born av broren Hans som overtok garden heime i Norge, dei er også kartlagde, men interessant å sjå dei like vel! Dei andre kjenner eg ikkje att sånn på ståande fot, men skal studere dei litt meir. Det ser i alle fall ut som om Lars var ein som gjerne tok imot slektningar som skulle prøve seg i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.