Gå til innhold
Arkivverket

[#15391] Døde i Bergen 1912 - 1972


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Ønsker opplysninger om Sivert Johan Johannessen, død 20.01.1953, løpenummer 195 og Sivert Johannesen død 04.06.1943, løpenummer 275.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Sivert Johan Johannessen, død 20.01.1953, løpenummer 195: Enkemann etter Jacobine, død 24. januar 1924, barn John, Valborg, Solveig, Gudrun og Sogne. Han var født 15. april 1871 i Fana.Sivert Johannesen død 04.06.1943, løpenummer 275, født i Alversund 5. september 1866, fhv. kaiarbeider og sjømann, enkemann etter Inga, død ca. 20 år tidligere. Barn: Johannes, Georg og Ingrid Sunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Mange takk for opplysningene. Men det var ikke rette personer for meg dette. Kan det være Sivert Johannessen død 04.06.1943, løpenummer 275. Er det mulig å få opplysninger om denne person?Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Beklager det gikk litt feil for meg.Jeg mener denne person: Sivert Karl Theodor Johannesen død 25.10.1938, løpenummer 55 og denne person: Sivert Olai Johannessen død 22.06.1954, løpenummer 278.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Sivert Karl Theodor Johannesen død 25.10.1938, løpenummer 55: Forhenværende vaktmester, 63 år gammel, enke Karen, datter Alma i Oslo.Sivert Olai Johannessen død 22.06.1954, løpenummer 278: Forhenværende smed, født i Selje 13. desember 1871, enkemann etter Gurine, død 1914, 5 døtre og 1 sønn.Et råd: gi opplysninger i spørsmålet som gjør det mulig å identifisere personen. Dersom man leiter etter en bestemt person vil det lette søket om man oppgir f.eks. når og hvor denne personen er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Takker så meget for oppklarende svar. Hadde lite opplysninger om 'min' Sivert Johannessen. Men visste han var smed og gift med Gurine og at han var født i Nordfjord. Skal gi den info som jeg kjenner til ved senere anledningerMvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.