Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Anne Huse

[#15401] Peder Ludvig Pedersen frå Ystenes i Ålesund, fødd i 1846

Recommended Posts

Guest Anne Huse

Peder Ludvig Pedersen frå Ystenes i Ålesund, gift i 1876 med Ingeborg Andersdt. frå Flem i Haram. Desse budde ei tid på Ona og fekk der 6 barn, Inga Kristine f. 1877, Bereth f. 1878, Petra Ovidia f. 1880, Peder Anton f. 1882, Ole Andreas f. 1884, Ludvig Kristian f. 1887. I 1900-tellinga er dei på Ysteneset, har då dei 3 yngste hos seg. Eg er interessert i opplysningar om både Peder,Ingeborg og barna deira, ogso Peder sin son frå tidlegare, Nils Elias f. 1874

Guest Bjørn Jonson Dale

Peder Ludvig (f 1846) var son av Peter Elias Olsen 'Blindem' (Blindheim, far: Ole Pedersen) og Berte Kristiane Nikoline Martinusdt 'Aalesund' (far: Martinus Kristoffersen). Paret blei vigd i Borgund 27. august 1843, han 23 og ho 21 år gl. 1846 budde dei i Ysteneset (då forstad til Ålesund). Eg kan sende deg eit stykke eg har skrivet om dette 'dynastiet Pedersen' i Ysteneset, men treng då ei epostadresse.

Guest Anne Huse

Dette høyrest spennande ut. Det som er relevant, skal nyttast i sleksthistoria for Sandøy kommune. E-post: annehu@moldenett.no. På førehand takk. Anne

Guest Bjørn Jonson Dale

Stykket er sendt. Håper dokke får glede av det.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.