Gå til innhold
Arkivverket

[#15401] Peder Ludvig Pedersen frå Ystenes i Ålesund, fødd i 1846


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

Peder Ludvig Pedersen frå Ystenes i Ålesund, gift i 1876 med Ingeborg Andersdt. frå Flem i Haram. Desse budde ei tid på Ona og fekk der 6 barn, Inga Kristine f. 1877, Bereth f. 1878, Petra Ovidia f. 1880, Peder Anton f. 1882, Ole Andreas f. 1884, Ludvig Kristian f. 1887. I 1900-tellinga er dei på Ysteneset, har då dei 3 yngste hos seg. Eg er interessert i opplysningar om både Peder,Ingeborg og barna deira, ogso Peder sin son frå tidlegare, Nils Elias f. 1874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Peder Ludvig (f 1846) var son av Peter Elias Olsen 'Blindem' (Blindheim, far: Ole Pedersen) og Berte Kristiane Nikoline Martinusdt 'Aalesund' (far: Martinus Kristoffersen). Paret blei vigd i Borgund 27. august 1843, han 23 og ho 21 år gl. 1846 budde dei i Ysteneset (då forstad til Ålesund). Eg kan sende deg eit stykke eg har skrivet om dette 'dynastiet Pedersen' i Ysteneset, men treng då ei epostadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Dette høyrest spennande ut. Det som er relevant, skal nyttast i sleksthistoria for Sandøy kommune. E-post: annehu@moldenett.no. På førehand takk. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.