Gå til innhold
Arkivverket

[#15444] Forfedre til (Tørris) Petter (Arntsen) Lie


Gjest Hege Schei
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Schei

Han skal være født i Levanger (eller Nossum, Skogn) august 1822 eller 1823. Hans barn heter Albertine, Johanna, Hans Cornelius, Albert Nicolai og Ejllert Olai, så muligens er noen oppkalt etter Petters forfedre. Han ble senere gift med Nelle Margrete Knutsdatter fra Rekdal, Borge, Gimsøy sogn, Vågan prestegjeld i 1830. Også henne mangler jeg forfedre til. Finnes det dåpsatttester for disse 2 eller vielsesattes fo dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

1. Dette hører hjemme i Brukerforum2. FS VRI gir Tores Peter Birth: 04 Aug 1823 Skogn Christening: 31 Aug 1823 Skogn Far: Arnt ARNTSEN Mor: Magnild TORKILDSDR Kilde: AlstadhaugSå da kan du sjekke KB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Du kan PÅ FS også finne vielsen for Arnt ARNTSEN, 26 Magnille TORKILDSDR, 24; 26 Oct 1820 Alstadhaug, Skogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Schei

Takk for hjelp, jeg kommer et stykke videre. Jeg er visst litt nybegynner, så jeg håper jeg kan få svar på hva forkortelsene FS VRI og KB står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.