Gå til innhold
Arkivverket

[#15455] Bilder fra Fredrikshald / Halden? på svenskt forum, kanskje noens slektninger?


Gjest Torunn C Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Jeg benytter meg titt og ofte av Anbytarforum, da jeg har enkelte svenske aner.. Etter å ha sett igjennom de ulike temaene, kom jeg igår fram til Bildesiden. Her er det bilder av veldig mange.Der fant jeg også bilder som var tatt i Fredrikshald. ettersom jeg ANTAR at dette var i det tidligere Halden, kan det jo være bilder av norske statsborgere. ( Vedkommende som hadde lagt inn bildet lurte på hvem som var på bildene)Kanskje noen kjenner igjen menneskene, og kanskje det er bilder av noen du kjenner?Jeg syntes iallefall at jeg burde nevne det i dette foraet. Håper det er OK? ;)Webadresse: http://genealogi.aland.net/discus/Hvordan finne fram? Når du kommer til hjemmesiden, trykk i høyre ramme på 'Ämnen'Trykk deretter på 'Gamla bilder ' i høyre ramme Trykk deretter på 'Bildgåtan' Så 'Människor' og til slutt: 'Fredrikshald' (Den siste er sortert etter forbokstaven på innlegget, slik at denne linken kommer litt ned på siden.) Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.