Gå til innhold
Arkivverket

[#15555] Arnike Klemmetsdtr, Indrevær S&F, bosatt Utvær.


Gjest Kåre Bjørnestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Bjørnestad

Kan noen hjelpe? Jeg søker fogjeves etter foreldrene til Arnike Klemmetsdtr.Indrevær, bosatt i Ytrevær, død 1867. Gift 1.g. 1815 m/Johannes Sjursen, Utvær f.1793. Gift 2.g. 1826 m/ Endre Pedersen, Kvernøy f.1899.Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hennar første gifte er her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vigule79&variabel=0&postnr=1260&fulle=true&spraak=n>LenkeOg her dø hennar første mann: LenkeOg her er Arnikke i 1865: LenkeOppgitt 74 år, d.v.s. f. ca. 1791. Hennar andre mann er dø.F.t. 1801: Kan dette vere eit alternativ for hennar foreldre, sjølv om fødselsår ikkje stemmer 100% med det som er nemd i f.t. 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Askvoll-sporet vart nok feil, finn ei Anikke Klemetsdtr. f. 1801, g. 1832, og flytte til Fristad, Askvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Kåre Bjørnestad

Gisle, Takk for info. Jeg har ikke klart å tyde alle navn og datoer, men dette kan være rett spor. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Gisle, Takk for info. Jeg har ikke klart å tyde alle navn og datoer, men dette kan være rett spor. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.