Gå til innhold
Arkivverket

[#15567] To brødre i Eid, Nordfjord; Kven var foreldra til deira koner?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ifølge Digitalarkivet: Vigde i Eid 1770-1815 vart Rasmus Olsen Haugenene (1741-1817) g. 02.07.1781 m. Marte Andersdotter Røst (?-?).Eg har fått oppgitt at foreldre til Rasmus er Ola Olson Haugen (1708-1789) og Jartru Rasmusdatter Bjørkedal (1716-1803), men kven er foreldra til Marte?Ein annan son av Ola og Jartru skal vere Ola Olsen Haugen (1745-1815) g. 26.6.1775 m. Marthe Rasmusdotter Nord (1751-1829). Kven var hennar foreldre?Håpar nokon kan hjelpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Bratland

HeiMarte Rasmusdtr.s foreldre er; Far Rasmus Martinson født 1714 Y.Heinane Gloppen og død 1761 Nor i Nfj.Mor Synnøve Olsdtr. født 1720 Stårheim Nfj. og død 1789 Nor i Nfj.Farfar Martinius Torson født 1672 Namnlaus Jølster og død 1764 Y.Heinane Gloppen .Farmor Aagaate Rasmusdtr. født 1672 Eide Gloppen og død 1735 Y.Heinane Gloppen .Morfar Ola Olson født 1687 Stårheim Nfj. og død 1777 Stårheim Nfj.Mormor ukjent .Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Foreldre til Marte Andersdotter Røst (eller Ryst) ser ut til å være Anders Endreson Naustdal d. 62 åg. 1765, og Marte Rasmusdotter, d. 66 åg. 1779,på garden Hatlen.Hatlen er nabogard til Ryst og 'folka på garden skriv seg for Ryst' (bygdeboka). 'Garden er for det meste førd opp i jordebøkene saman med Ryst, berre fyrst på 1600-talet er han førd opp med serskilt namn, men han står framleis oppførd som Ryst, br.nr. 1'.Foreldra til Marte Rasmusdtr. var Rasmus Villumsen d. ca. 1750, og Anne Pedersdtr. d. 66 åg. 1745. Dei var bygslefolk på Hatlen.Ein son til Anders og Marte, Rasmus Anderson var gift med Brite Olsdtr. Haugen.Naustdal, Ryst og Hatlen er grannegardar, og 'Hatlen er bureist frå Naustdal'.Alt dette med forbehold, i mangel av tilgjengelege originalkjelder. Sjekk folketellinga 1801, Røst, Eid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Finn Bratland

HeiKan jeg spørre deg om hvilken forbindelse du har til Ole Olsen Haugen eller Jartru Rasmusdtr.??Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ja, det kan du...Etter det eg har funne ut er dei mine 5xtippoldeforeldre, via sonen Rasmus, så Ole, Ole igjen og Martinus Olai....M.v.h. Gisle(Dersom du går inn på mi ringe heimeside http://home.no.net/ghersvik/ under SLEKT finn du dei to siste som nr. 40 og 20.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.