Gå til innhold
Arkivverket

[#15586] Marta Ludviksdatter født 1896/1897, Gjøvik


Gjest Per Nygård
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Nygård

Har noen mulighet til å gjøre et oppslag i kirkeboka for Gjøvik. Jeg søker etter min farmor Marta / Martha Ludvigsdatter ( Andersen )født 16.11.1896 i følge usikre kilder. I folketellingen for 1900 har jeg funnet ei Marta Ludvigsdatter Andersen, Stjørdal, Nord Trøndelag. Så langt er dette det eneste sporet jeg har å gå etter. Kan noen hjelpe meg med å komme videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Skal en tur på biblioteket til uka, da skal jeg slå opp i kirkeboka for den perioden.Du kan jo legge inn samme etterlysning på www.slektshistorielaget.no Det er adr til Vestoppland Slektshistorielag avd: Gjøvik og Toten. Eva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Herberg

Matra Ludviksdatter, født 1611.1896 på Gjøvik, døpt 2612-1896 i Gjøvik kirke, foreldre: Ludvik Andersen, f 1865, arbeider, og hustru Marit Finkjelsdatter, f 1868. Viet 2406-1896 i Vardal kirke: Ludvig Andersen, arbeider på Cellulosefabrikken, f 1865 i Værdalen, hvor konfirmert i 1880, sønn av husmann Anders Olsen Hagavold - og Marit Finkjelsdatter Røvang, f 1868 i Vestre Slidre, konfirmert samme sted i 1884, datter av husmann Finkjel Erlandsen Røvang. Forlovere: Chr Aaslund og Chr. Fredriksen. Så har du litt å gå videre på i Verdal og Valdres. Mvh Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nygård

Hei Eva og Bjørn! Eva slipper å gå på biblioteket... Bjørn, opplysningene dine har fått tingene på rett plass! STOR takk til dere begge!MvhPer Nygård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nygård

Hei Eva og Bjørn! Eva du slipper visst å gå på biblioteket! Bjørn, dine opplysninger fikk flere nye ting på plass.STOR takk til dere begge!MvhPer Nygård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.