Gå til innhold
Arkivverket

[#15592] Montana Death Index 1954-98


Gjest Frode Aksnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Aksnes

Kan noen hjelpe meg med å sjekke Anius Johnson Montana Death Index 1954-98. Hva står det der ?? Finnes Anius på folketellingene 1920/1930 i amerika ?? Håper på at noen vet noeHilsen frode Aksnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Hvem, hva,hvor,når? Hvor var han fra, født, familie, kone, barn, emigrert etc?Kort sagt hva vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Ikke det mest vanlige navnet. Kan ikke se ham sånn umiddelbart i SSDI, men er dette samme karen som noen har lagt inn på Familysearch Ind.Rec.?? du må nesten komme med litt flere opplysninger.-----Anius Johnson gm Anne Eline SvingenSubmitter er tipper jeg en etterkommer i Arizona:Lyla L JENSEN 14615 N 37th St Phx, AZ 85032-----Er Anius identisk med Anius Johannesen fra Stjørdal som emigrerer fra Kristiania i 1885? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Aksnes

Anius Johnson fødd 1882 Vuku Verdalen. Reiste til Amerika 20.7.1904 Astby Minnesota. Før kalte han seg Annæus Edvard Johans Grunden. Har ingen opplysninger om familie i Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Velger å fortsette å svare deg her jeg. I Montana death index på Ancestry fant jeg følgende:----- NAme:OLSON , JULIA MFather JOHNSON , ANIUSMother SVINGEN , ANNADeath date 06 03 1999Age: 83Death County; CASCADEResidence: MONTANA , LIBERTYStatus: WIDOWEDFile number: 1401-----En person mer å søke på i 1930 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg begynner i 1930 siden jeg da kunne søke frem denne Julia, og da forhåpentligvis i Montana. Det stemte.-----1930 U.S. Federal Census - Montana - Liberty - Tingdahl - District 5Anius og kone Anna, flere barn, bl.a datteren Juila M.MEN så til skuffelsen. Han er 70 år og emigrerte i 1888.Vel da er det bare å begynne på nytt igjen :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Det var jo tross alt til Minnesota han skulle da. Kanskje en å følge opp. Du kan jo bestille nat.papirene.Minnesota Naturalization Records Index, 1854-1957Johanson, AnniusCounty: Duluth Reel: 7Code: 13 Volume: JPage: 385 Operator: CBPDate: 20 July 1988 Time: 17:40Document Type: Years: Numbers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.