Gå til innhold
Arkivverket

[#15598] Tippoldemor Mari


Gjest Sonja Fjellhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Sonja Fjellhaug

Jeg er på jakt etter en av mine mange tippoldemødre. Mari Christophersdatter Skyberg gifter seg 11.6.1767 med Ole Larsen Skyberg. Han stammer fra Westerås, men hvor er Mari fra, og når ble hun født. Jeg har kun vielsen i 1767, og dåpen av sønnen Hans 14.8.1774 og gå ut fra. Begge steder kalles hun Mari Christophersdatter Skyberg. Jeg kan ikke finne flere barn på disse to, noe som også er rart. Kjenner noen til denne Mari? Kan paret ha vært utenfor bygda og fått flere barn? Jeg har lett eter denne dama lenge, og nå skulle jeg så gjerne hatt et svar. Hun må jo komme fra et sted. Kan ikke finne henn verken døpt, konfirmert eller død i Vardal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Hun høres ut som en bra mulighet. Har du mulighet til å sjekke opp litt mer om henne? Jeg er takknemlig for all hjelp. Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.