Gå til innhold
Arkivverket

[#15620] 'Forsunnet ' i USA


Gjest Tor Rustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Lurer på hvorfor mine innlegg blir 'borte' når jeg klikker på blyanten for å legge inn innlegg.... irriterende egentlig:)Det er masse masse masse reg.feil. Nå får jeg ikke opp mine innlegg, jeg hadde tenkt på noe lurt. Må se på det utenfra. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Om jeg forstår deg rett forsvinner ditt innlegg etter at du har klikket på blyanten? Usynlig blekk??:-)))Jeg har opplevd det samme flere ganger den siste uka, og husker jeg ikke feil så hadde jeg 2 lenker til slutt i det ene innlegget. Bare en 'og' imellom. Og et annet innlegg startet jeg vel med en lenke. Da jeg la disse midt inne i innlegget gikk det helt greit. Logisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Laila og Nina: Takk for all hjelp!Det meste er nå løst takket være dere. For nyskjerrighetens skyld skal jeg fortsatt lete etter Mabel i tåkehavet fra Census 1910 og frem til hun giftet seg i -26; og den Donald'en er jo litt merkelig da.. Holder intil videre fast ved teorien om feil på reg. skjemaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N: Christiansen

Du Tor, Mabel bor hos moren Josie i 1910 da, se på linken i innlegget, de er 1910-censusen det skjønner du! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Laila - jeg er nok utydelig - men ikke du! Jeg har klart forstått at Mabel bodde sammen med moren og to onkler i 1910. Spørsmålet mitt var hvor hun var ETTER 1910?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Nei ikke enda. Driver systematisk og sjekker Census 1920 for hele Rustadfamilien(Rustad; Noel, Delmarter, Tennancour m.fl.) + farsiden (Jensen fra Danmark)Har litt andre ting å pusle med innimellom......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Mysteriet med Donald er løst: Det VAR delvis en registreringsfeil: Jeg har akkurat snakket med Don(ald) Delmarter og fått bekreftet at hans far Guy var født i Michigan. Altså var moren's fødested feilnotert.Donald = 'Don' Delmarter; Josie & Guy's yngste sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.