Gå til innhold
Arkivverket

[#15660] Mysterium i 10 år


Gjest Frode Aksnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Aksnes

Kan noen hjelpe meg med å sjekke Anius Johnson Montana Death Index 1954-98. Hva står det der ?? Finnes Anius på folketellingene 1920/1930 i amerika ?? Håper på at noen vet noe Anneuas er fødd 31,10,1882 VerdaL Utvandret 20.7.1904 fra Trondheim til Astby,Minnesota. Håper på at det er etterkommere idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Nå går jeg litt i surr for du har flere temaer om samme Anius som jeg faktisk har klart å svare på. Se tema 15592 og tema 13107.Jeg ser også at disse temaene omhandler samme person; 13103 og 11206 og 11152 og 11172 og 11144 og 11139 og. Hvorfor spre det ut på så mange?Har du prøvd å sende et brev til denne Lyle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Aksnes

Det stemmer det Nina. Det er samme person .Jeg skal sende brev i morgen Takk for hjelpa.Du skal få høre hvordan det går. Subbmitter er vel etterkommer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Submitter er den som har bidratt med opplysningene. Ikke nødvendigvis en slktning, men forhåpentligvis.Velger å holde meg til et annet tema som du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.