Gå til innhold
Arkivverket

[#15669] Familien Klemp i Olso


Gjest knut fasting
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Mikalsen

Hei! Du kan godt ta kontakt med meg....Willy var bror av min farmor, han har barn i Oslo området. Hilsen lisbeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Nina Klemp

Hei ! Jeg er født Klemp og har lite kjennskap til min fars familie. Vet at det er laget et familietre av en dame ved navn Nonni ...? Vet noen hvor dette befinner seg? Min farfars navn var Eigil Klemp f. i 1899 og han var gift med Jenny Marie.Nina Klemp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Willy Klemp var fødd 01.02.1913. Var først gift med Aase Victoria Klemp f. 27.05.1918 (jentenamn ukjent). Fekk 2 barn f. 1939 og 1945. Så gift med Hjørdis Klemp f. 29.03.1920 (jentenamn ukjent). Fekk 2 barn f. 1949 og 1952. Willy K. døydde i Oslo 04.11.1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri Undall

Hans Fridthjof Ferdinand Klemp og Olga Johanna Mortensen giftet seg 28 november 1903 i Trefoldighet kirke, Kristiania Lenke Er dette samme familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.