Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jon Torp

[#15695] Kan noen finne en dødsannonse i Fædrelandsvennen fra juli 1998 ?

Recommended Posts

Guest Jon Torp

Jeg har lenge lett etter en slektning. Nylig fant jeg ut at vedkommende døde i Kristiansand i slutten av juni 1998. Jeg skulle så gjerne hatt kontakt med ev. etterkommere av avdøde. Bor noen av dere nær et bibliotek som har Fædrelandsvennen for sommeren 1998? Jeg håper at dødsannonsen kan hjelpe meg videre i letingen. Har noen en mulighet til å gjøre et oppslag, så ta kontakt på mail jon.torp@c2i.net - På forhånd tusen takk !

Guest Berit Knudsen

Ta en telefon til Fædrelandsvennen. Om du har navn og dato for begravelsen skulle det vel ikke være store jobben for dem å sende deg den utgaven. Om du ikke er sikker på tidspunktet kan du sjekke her i døde for hele landet fra 1995.

Guest Jon Torp

Berit - Jeg kjenner dødsdatoen. Joda, jeg kan jo alltids gjøre et forsøk med å ringe avisen. Hadde forsåvidt ikke tenkt på den muligheten. Takk !

Guest Per Håkon Christiansen

Hvis du lurer på hvem som har satt inn annonsen, så har du også mulighetene (1) annonseavdelingen i avisen, og (2) begravelsesbyrået. Har fått mange interessante opplysninger opplysninger den veien selv. Men du bør nok spørre litt varsomt.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.