Gå til innhold
Arkivverket

[#15695] Kan noen finne en dødsannonse i Fædrelandsvennen fra juli 1998 ?


Gjest Jon Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Jon Torp

Jeg har lenge lett etter en slektning. Nylig fant jeg ut at vedkommende døde i Kristiansand i slutten av juni 1998. Jeg skulle så gjerne hatt kontakt med ev. etterkommere av avdøde. Bor noen av dere nær et bibliotek som har Fædrelandsvennen for sommeren 1998? Jeg håper at dødsannonsen kan hjelpe meg videre i letingen. Har noen en mulighet til å gjøre et oppslag, så ta kontakt på mail jon.torp@c2i.net - På forhånd tusen takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ta en telefon til Fædrelandsvennen. Om du har navn og dato for begravelsen skulle det vel ikke være store jobben for dem å sende deg den utgaven. Om du ikke er sikker på tidspunktet kan du sjekke her i døde for hele landet fra 1995.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Berit - Jeg kjenner dødsdatoen. Joda, jeg kan jo alltids gjøre et forsøk med å ringe avisen. Hadde forsåvidt ikke tenkt på den muligheten. Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Hvis du lurer på hvem som har satt inn annonsen, så har du også mulighetene (1) annonseavdelingen i avisen, og (2) begravelsesbyrået. Har fått mange interessante opplysninger opplysninger den veien selv. Men du bør nok spørre litt varsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.