Gå til innhold
Arkivverket

[#15704] Kirkebok, Berg i ØF, Oppslag 1850


Gjest Carola Kleven
 Del

Recommended Posts

Gjest Carola Kleven

HeiEr det noen som har mulighet til å slå opp i kirkebok fra Berg i Østfold?Min oldefar, Andreas Hansen, skal ha blitt født i Berg, den 14. januar 1850. Er det noen som kan bekrefte og finne navn på foreldrene hans?På forhånd takk.MVH Carola Kleven www.kleven.net/slekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Det er 2 personer på ca.16 år i f.t for Berg 1865 Her er den ene: Lenke Den andre står bare oppført som tjenestedreng- uten noen henvisning til foreldre. Kjenner du igjen noen navn ? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Hei.. linken fungerer ikke, men ja, jeg vet det er to Andreas Hansen som var tjenestedrenger.. derfor jeg trenger oppslag i kirkebok. Familien hans står jo uansett ikke der han var tjenestegutt.. eller? Og jeg har ikke navna på foreldrene, det var det jeg skulle finne ut :)Men takk alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Egil Hamre

Andreas var født 14.01.1850 på Vasdalen und. Lillekorsæt og døpt 03.03.1850 i Rokke kirke. Foreldre: Hmd. Hans Larsen og Randi Johannesdatter. Faddere: Kirstine Kynningrød, Helene Ahlsdatter Korsæth, Martin Svendsen Kynningrød og Oliane Vasdalen. Kilde: Berg MINI s.60 #11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Tusen hjertlig takk!Hmd? Er det handlermann? :) hehe..Randi og Hans faktisk.. endelig noen 'normale' navn i den familien min.. hehe :)Tusen takk igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.