Gå til innhold
Arkivverket
Gjest knut fasting

[#15705] Mere Ringsaker Holum fra Næroset

Recommended Posts

Gjest knut fasting

Er det noen med lokalkunnskap som kjenner til en Holum-slekt knyttet til Haga Bruk i Næroset ? Familien skal visstnok ha skiftet navn men fra hva vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Dette er tydeligvis ikke din egen slekt siden du vet så lite, hvem spør du for?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Dette er min fraskilte kones slekt. Hun kjenner ikke til flere enn sin nå døde far og noen av hans søsken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Skiftet etter han vil gi deg noe, dere vet vel når han er død? Der vil du få fødselsdata.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erik alhaug

Min familie kjente Holumene bra. Din fraskilte kones bestefar Teodor Holum drev Haga bruk og hadde som du sikkert vet 7 barn: Hans, Johannes, Arne, Torolv, Ingeborg, Magna og Peder. De bodde på et pent sted før de flyttet til Haga bruk. Kan de ha tatt dette stedets navn? Jeg skal spørre mere i miljøet og evt komme med mere info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Kjempefint.Du kan gjerne sende all info til min epostadresse:kfasting@online.no; o} Knut F

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.