Gå til innhold
Arkivverket

[#15708] Hallo


Gjest Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Hallo der ute. Er det noen som kjenner slekten Høinemann fra noen andre steder i Norge. Alt er av interesse. Håper noen vet noe, da det kun er denne åpningen igjen på ei slektstavle. Takk takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Med en slik tittel er det bare flaks om noen finner det og/eller gidder å åpne det. Hvorfor kunne du ikke i det minste brukt slektsnavnet?Dersom du skal komme videre bør du kopiere dette til et nytt tema med fornuftig navn samtidig som du oppgir tidsrom, geografi, hva du vet og lenker til FT ol. Hva er f.eks. andre steder når du ikke oppgir hvor du har funnet dem?Legg også inn nummer på det nye temaet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Det gjorde jo dette temaet enda mer unødvendig ...Dersom du oppdaterer 15006 med den konkrete info du har og hva du mangler så stiller du sterkere, men det er jo ikke alt som kan besvares av noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Etter det jeg forstod på Torbjørn igår (hadde en telefonsamtale om noe annet), hadde han gjort en eller annen feil da han skulle legge inn et nytt innlegg om tema 15006, og dermed fått lagd dette temaet. Derfor kan dette temaet ligge, særlig siden Ketil har lagd en lenke til der innlegget egentlig var ment.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Hallo er jo et interessant ord da ,o}}. Kanskje debattfora funksjonerer over samme lest som beslutninger etter March/Olsens Søplekassemodell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Jaja. Her ble det mye oppstyr av et lite ord. Til alle som har irritert seg over at jeg er verdens dummeste. Dette var en feil. Da jeg skulle legge inn et nytt innlegg på den gamle jeg hadde om slekten Høinemann, men kom i skade for å lage et nytt innlegg isteden. Det ble gjort i all hast på biblioteket, da jeg desverre er en av de som ikke har råd til å bruke penger på nettilkobling. Glem dette innlegget fullstendig, hvis dere kan da. Skal prøve å skjerpe meg. Men skulle jeg gjøre en sånn blunder igjen, la tvilen komme meg til gode. Det er fort gjort å stå opp på feil side av senga vet dere, spesiellt når den står inntil veggen. Stor takk til alle som satte meg på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Torbjørn! Skal vedde på at du har..eller kommer til... å glede noen her på DB noe voldsomt ved den 'tabben' du gjorde :-)'Noen' har oppnevnt seg selv til oppdragere av andre skjønner du....:-) De har ikke forstått at de ikke behøver svare på alle innlegg her i forumet! :-)Mvh Anne M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.