Gå til innhold
Arkivverket

[#15719] Melding jeg får ved innlegg i debatt


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Er det problematisk å ta med meldingsnummeret som innlegget mitt har fått? Da kan jeg jo holde øye med de konferansene jeg ikke selv har startet, ved å sammenligne meldingsnummeret mitt med det som til enhver tid vises i konferanseoversikten. F.eks. kan det være greitt å vite om jeg noensinne får svar på de to siste innleggene min i 'Generell leting i Sykkylven/Stranda/Nordal'.Men det er vel lite trolig, siden dette var svar på 'eldgamle' spørsmål i samme konferanse, slik at de fleste har falt av lasset for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur vår eksisterande løysing på problemet er enklare enn ditt. Tema med nye innlegg rykkje som du heilt sikkert veit på på toppen av lista. Men i tilleg kan du bevega musa di over temanamnet og då vil børjinga av siste innlegg bli vist. Om det ikkje er noko du har sett før, kan du klikka på tittelen og få fram heile temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.