Gå til innhold
Arkivverket

[#15740] Dødsdato for kvinne fra Bergen 1894 - 1900?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Hverken jeg eller mine gode hjelpere på Brukarforumet klarer denne: Når døde Ingeborg Andrea Johannesen/Brendsdal?Hun var født Larsen, døpt i Korskirken 13/10 1861, gift med Iver Johannesen Brendsdal. Siste 'spor' er at deres datter Petra Marie ble døpt i 1894. Da bodde de i Breistølsveien 10.I 1900 finner vi Iver i Repslagergaten 4a sammen med sin nye kone og to barn.Jeg lurer på 1. Når døde Ingeborg Andrea? 2. Er det yngste barnet (Inga) hennes barn?Iver døde 27/2 1942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg regner med det er denne:LenkeDødsmeldingen sier hun var 27 år, og at hun etterlot seg enkemannen Iver Johannesen, murerhåndtlanger, og to umyndige barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, da må det være henne. Fødselsåret var bare så fryktelig feil. Hun var jo 36, og ikke 27 år. Kanskje hun hadde løyet på alderen? :) Men hun var jo vitterlig gift med denne Iver, så det må være henne likevel. Tusen takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.