Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Signe Marie Solheim

[#15740] Dødsdato for kvinne fra Bergen 1894 - 1900?

Recommended Posts

Hverken jeg eller mine gode hjelpere på Brukarforumet klarer denne: Når døde Ingeborg Andrea Johannesen/Brendsdal?Hun var født Larsen, døpt i Korskirken 13/10 1861, gift med Iver Johannesen Brendsdal. Siste 'spor' er at deres datter Petra Marie ble døpt i 1894. Da bodde de i Breistølsveien 10.I 1900 finner vi Iver i Repslagergaten 4a sammen med sin nye kone og to barn.Jeg lurer på 1. Når døde Ingeborg Andrea? 2. Er det yngste barnet (Inga) hennes barn?Iver døde 27/2 1942

Guest Yngve Nedrebø

Jeg regner med det er denne:LenkeDødsmeldingen sier hun var 27 år, og at hun etterlot seg enkemannen Iver Johannesen, murerhåndtlanger, og to umyndige barn.

Ja, da må det være henne. Fødselsåret var bare så fryktelig feil. Hun var jo 36, og ikke 27 år. Kanskje hun hadde løyet på alderen? :) Men hun var jo vitterlig gift med denne Iver, så det må være henne likevel. Tusen takk skal du ha!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.