Gå til innhold
Arkivverket

[#15775] Adolph f.1799 døpt i Domkirken i Bergen


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Adolph Constant Rubach f.1799 døpt i Dk Bergen, mor: Aubairt fra Frankrike Far: ? Folketelling 1801 Bergen: Adolph-2 år-'et finde barn' bodde hos Ole Herbeds og johanne Jacobsdatter rode 9-63 i 1801.Er det sannsynlig at faren er 'en'Rubach hvis dette er samme mann som Adolph Constant Rubach som giftet seg i 1846 med Marie Elisabeth Børresen- som han fikk et uægte barn med i 1841 ?Adolph Constant Rubach døde i Bergen i 1850 51 år gml.Kan du sjekke konfirmasjonen hans eller f.t 1815 eller andre kilder som du tror kan fortelle noe om hvorfor han heter Rubach,hvorfor han tar navnet Constant o.s.v.mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

15761 er det jeg som har forfattet. finnes det andre kilder jeg bør sjekke?mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Det var jeg klar over, men du burde selv ha skrevet referensen til det. Dermed slipper andre aa finne frem samme info paa nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.