Gå til innhold
Arkivverket

[#15805] Maren Rasmusdotter (1792-1856) på Straum i Bodø - kven var ho? - frå Dverberg?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Terje Gulbrandsen skriv i bygdeboki si for Bodø om husmannen Ingebrigt Thomasson på Straum i Bodø (1794-1861), opphavleg frå Kroken i Luster, som i 1831 gifte seg med:Maren Rasmusdotter Straum, fødd kring 1792. Ho døydde på Straum 30.6.1856.Terje Gulbrandsen kjenner tydeleg ikkje opphavet til denne Maren, berre at Maren og Ingebrigt fekk ei dotter Anna Kirstine (f. 1833) (som eg finn att som gift til Ytterkleiv i Buksnes!).Eg har saumfart folketeljingi for Nordland for 1801, og det syner seg at me berre har eitt alternativ:* Maren Kirstine Rasmusdotter, 10 år (døypt i Dverberg 1.4.1790), dotter av gardbrukar Rasmus Andersson og kona Anne Martha Mensdotter på garden Buksnes i Kalvskinn sokn, Dverberg.Maren Rasmusdotter på Straum hadde dotteri Anna Kirstine. Mor til Ingebrigt Thomasson i Luster heitte Kirsti, so kan henda Anna-namnet kjem frå mori hennar?Er det nokon med lokale kunnskapar frå Dverberg og/eller Bodø som eventuelt kan stadfesta dette opphavet til Maren Rasmusdotter Straum?Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest John O. Svenning

Litt sent, men bedre enn aldri. Maren Kirstine giftet seg i Dverberg 1814. Jeg tror du skal se på Maren Rasmusdatter i Folden, 10 år 1801. mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.