Gå til innhold
Arkivverket

[#15819] Vielse i Meldal 1775


Gjest Ronny Folkvord
 Del

Recommended Posts

Gjest Ronny Folkvord

I følge Familysearch giftet Kari Willichsdatter og Fredrik Jonson seg i Meldal, 8.juni 1775.Er det noen som vet hvilke gårder disse kom ifra ?I 1801 bor de på gården Lien i Orkdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiFredrik Jonsen var fra Storås (ref. s. 199, Gard og Ætt, bind III) og Kari Williksdt. var fra Bjørset (s. 29, samme bind).Si ifra hvis du vil ha noen opplysninger fra det som står i bygdeboka.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Hei, IngerJa, jeg vil gjerne ha opplysninger om disse fra bygdeboka. Det jeg har av opplysninger om disse (mine 4x tipp) er at Kari er født i 1748, giftet seg i 1775 og døde i Orkdal i 1810, mens Fredrik ble født i 1744 og døde i 1831.Der stopper det opp for meg. Håper du kan hjelpe meg videre bakover.Ronny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiTommy: Ja, han hadde en bror som het Endre.Ronny:Jeg har begynt å skrive ned fra bygdeboka, men det ble så mye at jeg fant det best å skrive det i Word, for så å sende det som vedlegg til mail. Det blir mere oversiktlig da.Hvis du oppgir mailadressen din, skal jeg sende det.du kan forresten sende meg en mail.ibjoerna krøll alfa frisurf dott noBeste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.