Gå til innhold
Arkivverket

[#15827] Hagelsteen Mohr


Gjest knut fasting
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Det er rett, men dei som hadde slike namn i Bergen på den tida, var ofte kjøpmenn som var komen frå utlandet - og dei held seg med sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Det er skreve ca. 1/2 side i bygdeboka, men det meste er om kva C.M.Mohr levde av og at han var kommunepolitikar.(Ordførar frå 1864 til sin død.)Kan notera her kva som står om slekta.C.M.Mohr,Bergen (1834-73) vart g. 1859 i Kvinnherad m. Catarina Johanna von der Fehr Hagelsteen, Eidsvåg i Åsane f.1834 (Kven foreldra hennar var skreiv eg i forrige innlegg.)Foreldra til C.M.M. er som Berit skreiv, Nils J. Mohr og L.D.Frøyen.Borna til Carl og Catarina:1. Lucie Doroteha f. 1860 vart g. 1888 i Bergen m. skipsførar Jacob Ludvig Falck, b. i Stavanger.2.Cecilie Johanne Hagelsteen f.1862 vart g. i Bergen 1890 m. Baltazar Kristian Hagermann von der Fehr Wang, f. i Nordfjord.Han var tannlækjar i Bergen.3. Theodine Emilie f. 1864, 'Tora' flytta til Bergen 1883 og dreiv ein liten forretning i Olav Kyrresgt.4. Nils Georg 1865-685. Henriette Jørgine f. 1867, utv. til Amerika 1887, vart g. der, og hadde born.6.Nils Georg August f. 1868, tannlækjar, utv. til Amerika i 1887, vart g. der og hadde 5 born.7. Johan Hagelsteen 1870-1904, handelsreisande og fabrikkeigar, g. 1897 m. Lucie Mohr Pedersen, Bergen, b. Bergen.8. Georgine Brunchorst f.1872. 'Gina' utv. i lag med mora 1888.Johan H. Mohr og svogeren Arnt Pedersen kom vekk under aurefiske i Myrdalsvatnet i 1904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anita Særvold Johannessen

Dette var nyttig for meg også. Siden Cecilie Johanne gifter seg med tannlegem Baltazar fra Nordfjordeid. Hans mormor Mariane Gloppen f. 1810 er sønnedatter av Lars Johannes Gloppen og Mari Andersdatter Agdestein som er mine tip-tip-tip-tip-odeforeldre.Lenke (Siden blir nok snart oppdatert)mvh Anita :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.