Gå til innhold
Arkivverket

[#15884] Jacob Martinius Møller 1813 - død før 1865, Mandal.


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jakob Martinius Møller var i følge mine notater gift med Salvesen, Ovidia Matilde (*1817 - ). Hun er enke i tellinga 1865, Mandal.Kjenner noen til deres barn, hadde de en sønn som het Martinius født på begynnelsen av 1840 tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Litt fakta. Dersom noen har kirkebøkene for født i Mandal håper jeg på at han rundt 1847 ++/-- fikk en sønn som het Martinius. -----Jacob Martinius Møller,BIRTH: 30 Nov 1812, Malmø, Mandal, Vest-Agder, Norway.DEATH: 26 Jul 1855, Mandal, Vest-Agder, NorwayBURIAL: Mandal, Vest-Agder, NorwayFather: MØLLER, Asmus JacobMother: PEDERSEN, Abigael CarolineSpouseSALVESEN, Ovidia MathildeMARRIAGE: 20 Dec.1838, Mandal, Vest-Agder, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...
Gjest Torleif Odland

Dersom du ikke får noe svar, så er det muligheter for at jeg tar en tur innom SAK på onsdag. Skal sjekke kirkeboken for 1847, og se hva som står.Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.