Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Møller Nordby

[#15884] Jacob Martinius Møller 1813 - død før 1865, Mandal.

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jakob Martinius Møller var i følge mine notater gift med Salvesen, Ovidia Matilde (*1817 - ). Hun er enke i tellinga 1865, Mandal.Kjenner noen til deres barn, hadde de en sønn som het Martinius født på begynnelsen av 1840 tallet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Litt fakta. Dersom noen har kirkebøkene for født i Mandal håper jeg på at han rundt 1847 ++/-- fikk en sønn som het Martinius. -----Jacob Martinius Møller,BIRTH: 30 Nov 1812, Malmø, Mandal, Vest-Agder, Norway.DEATH: 26 Jul 1855, Mandal, Vest-Agder, NorwayBURIAL: Mandal, Vest-Agder, NorwayFather: MØLLER, Asmus JacobMother: PEDERSEN, Abigael CarolineSpouseSALVESEN, Ovidia MathildeMARRIAGE: 20 Dec.1838, Mandal, Vest-Agder, Norway

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Her er hans enke: Lenke mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Noen som kjenner til om de hadde en sønn som het Martinius?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Prøver igjen jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torleif Odland

Dersom du ikke får noe svar, så er det muligheter for at jeg tar en tur innom SAK på onsdag. Skal sjekke kirkeboken for 1847, og se hva som står.Mvh. Torleif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Tusen takk! Sjekk gjerne to år før og etter om det er mulig også. Vet ikke hvor presist 1847 er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.