Gå til innhold
Arkivverket

[#15933] Kjøpm. Johannes Torgersen og kona Nicoline frå Christiania til Amerika ca. 1860?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Torgersen, kjøpmann i Christiania, gifte seg med Nicoline Christine Torgersen og fekk minst to søner:a) Nicolai Emil Torgersen, fødd i Christiania 2.5.1841b) Albert Rudolph Torgersen, fødd i Christiania 24.9.1847Dei hadde sikkert fleire born, men desse to sønene utvandra i ung alder til Amerika, truleg i lag med foreldri(?) og gifte seg, Nicolai i 1864 med ei enkje frå Luster i Sogn, Cecelia Corneliusen (1832-1915), og Albert i 1879 med dotteri hennar, Adeline Therese Corneliusen (1854-1894). Nicolai vart farmar, medan Albert vart lækjar. Dei budde båe i Minnesota.Men kan nokon hjelpa meg med bakgrunnsopplysningar om denne huslyden? Kva år utvandra dei til Amerika? Og reiste heile huslyden på same tid? Eg finn ikkje nokon av dei i 1865-teljingi!Eg takkar so mykje på førehand for alle tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

En liten start,Viet 26.04.1827 Borger og Kjøbmand i Christiania Johannes Torgersen, og Jomfrue Nicoline Christino (står ved senere anledning Christiane) Torgersen. Aldre hhv. 24 og 20. 'Han saavel som hun er født her i Staden'. Foreldre hhv. Ole Torgersen (han) og Torger Torgersen. Han hadde hatt naturlige kopper, hun hadde forevist vaksinasjonsattest. (Oslo Domkirke Mini 10 1824-1840 14/14 p.906 & 907, no.26).Ut fra dine opplysninger slo jeg opp;NICOLAI EMIL, født 02.05.1841, døpt i Vor Frelser, Christiania 18.07.1814, foreldre Johannes Torgersen Kjøbmand og Hustru Nicoline Christiane Torgersen. Ikke hjemmedøpt. Faddere: Madm. Brinch, Jomfru Witrog, A. Hovelsrud, Megler Johannes Bergh, Kjøbm. J. H. Schwensen og Kjøbmand Boeck (Oslo Domkirke Mini 12 1837-1845 5/17 f.276 no.168).Men det burde være flere å hente her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Albert var det eneste navnet jeg kunne finne i emigrasjonsprotokollen for Oslo:Albert Torgersen, farmasøyt fra Oslo 5/7 1878 til Morris Minn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Geir og Berit for interessante opplysningar om huslyden Torgersen. Dette var nyttig!Det er interessant å sjå kor kvikt Albert Torgersen vart lækjar etter han kom til Amerika, men det må jo vera same mannen. Han gifte seg i 1879 i Alexandria, MN, ikkje langt frå Morris, MN, og folketeljingi 1910 for Clarkfield, MN, som er vanskeleg å tyda, syner eit utvandringsår som tek til med 187....MEN, kvar i all verdi var Albert Torgersen under folketeljingi 1875? Som farmasøyt var han kanskje i arbeid utanfor Christiania?Elles ser det vel ut til at foreldri Johannes og Nicoline aldri utvandra til Amerika? Men Nicolai var i Wisconsin alt i 1864..., so han må ha utvandra før den tid. Er det mogeleg å finna ut kva år?Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.