Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Carola Kleven

[#15965] Oppslag kirkebok Berg 1896

Recommended Posts

Guest Carola Kleven

HeiHar nå snakket med min bestemor og funnet ut litt av hvert. Og min oldemor Martha mener farmor at skal ha vært fra Berg...?Har noen mulighet for å slå opp henne i kirkebøkene?Martha Thoresen f.12.08.1896 d.19.08.1968Hun skal i følge farmor også ha vært 'uekte'.På forhånd takk.MVHCarola Kleven -Som lurer på så mye, men vet så lite.. :)

Guest Tor Andersen

Har du lokalisert henne i FT 1900, eller senere? Kan du oppgi noen flere navn på foreldre og/eller søsken?

Guest Carola Kleven

Har ikke lokalisert henne i 1900. Men hun giftet seg med Herman Andreasen, senere Hansen, og flyttet til Syverstad Kleven i 1920. Før dette vet jeg lite.. bare om Herman sin side..Derfor jeg lurte på om noen kunne sjekke om hun var døpt i berg...

Guest Magne Grasto

Vet du når de giftet seg? Det er jo en mulighet å sjekke innflyttede, det bør jo stå hvor hun kommer fra i tilfelle der.

Guest Carola Kleven

Som sagt så vet jeg ikke.noe om henne før Herman kjøpte Kleven gård i 1920 .. desverre.. Farfar er død så.. han er det ikke lett å spørre...MVHCarola Kleven

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.