Gå til innhold
Arkivverket

[#15965] Oppslag kirkebok Berg 1896


Gjest Carola Kleven
 Del

Recommended Posts

Gjest Carola Kleven

HeiHar nå snakket med min bestemor og funnet ut litt av hvert. Og min oldemor Martha mener farmor at skal ha vært fra Berg...?Har noen mulighet for å slå opp henne i kirkebøkene?Martha Thoresen f.12.08.1896 d.19.08.1968Hun skal i følge farmor også ha vært 'uekte'.På forhånd takk.MVHCarola Kleven -Som lurer på så mye, men vet så lite.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Har du lokalisert henne i FT 1900, eller senere? Kan du oppgi noen flere navn på foreldre og/eller søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Har ikke lokalisert henne i 1900. Men hun giftet seg med Herman Andreasen, senere Hansen, og flyttet til Syverstad Kleven i 1920. Før dette vet jeg lite.. bare om Herman sin side..Derfor jeg lurte på om noen kunne sjekke om hun var døpt i berg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Vet du når de giftet seg? Det er jo en mulighet å sjekke innflyttede, det bør jo stå hvor hun kommer fra i tilfelle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Som sagt så vet jeg ikke.noe om henne før Herman kjøpte Kleven gård i 1920 .. desverre.. Farfar er død så.. han er det ikke lett å spørre...MVHCarola Kleven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.