Gå til innhold
Arkivverket

[#15973] www.myfamily.com


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Er det nokon som kjenner til kva som openberrar seg på denne sidaLenkedersom ein betaler for seg? Eg hadde eit 'gjestepassord' ein gong, men prøver eg det no, kjem det opp informasjon om at sida no er omgjort til ei betalingsteneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Aase. Jeg tror dette er en del av Ancestry. Dersom du søker på noe nede i 'My Family Ancestry' komemr du inn i Ancestry.com.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg fikk 'nett' beskjed om at etter 5 år så må man betale. Vi hadde en Family.com side for folk som kom fra Bømlo og det var mange medlemmer der, men nå er det ikke mulig å komme in der lenger.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Slik jeg har forstått det er det en av medlemmene som må betale. Da kan alle bruke siden igjen. Dette kom det melding om til meg selv om det ikke er 5 år siden vi startet en slik familieside for min mors slekt. På farssiden har vi også en side, men den er betalt av en slektning. Alle kan da fortsatt komme inn på siden. Grunnen til at vi nå må betale var oppgitt at da skulle man få mer plass og slippe reklame.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

beklager, Aase, jeg så selvsagt ikke det store login-bildet oppe på skjermet :)Men, i hvertfall, søkemotoren nede, går inn på Ancestry. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Til Helga :Jeg er og med på en side fra Skånevik, etterkommere etter min tippoldefar som drog til Amerika. Men der har vi ikke fått beskjed om at det er slutt med den frie versjonene enda.Jeg kan heller ikke huske at de sa det var 5 års gratis prøvetid da vi startet.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diis Bøhn

Interessen for MyFamily.com har vært såpass stor at når tør produsentene av tjenesten å ta betalt. Det er som Helga sier, nok at et eneste familiemedlem betaler avgiften (varierer etter hvor informasjon og bilder man ønsker å kunne legge inn på siden). Da kan alle som er tilknyttet siden logge seg på igjen. Ettersom dette var et gratistilbud, kan jo leverandøren ta betalt når som helst uten å gjøre annet enn å varsle brukerne. Så etter 23. juni kan ikke gamle sider bruker hvis ikke en eller annen betaler avgiften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.