Gå til innhold
Arkivverket

[#15984] etterlysning, hvilke arkiv er relevante her?


Gjest Tove Sønsteng
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Berit;Og jeg er bare undrende - har du sett på lenken?Vedr. Even Hattestad; her er vel det enkleste å sjekke gardens historiske materiell? De fleste har jo god rede på 'sin' gard - og slektshistorie; om ikke annet så finnes det sikkert lett i lokalarkivene. Jeg understreker enda en gang at dette kan være skivebom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Sønsteng

Even Hattestad var feil!! Hvis ingen klarer å finne Even for meg, får jeg konsentrere meg om annen slekt istedet. Slik som det er nå, virker det som han 'er borte'. Takk til dere som har prøvd å hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Bare moro - det er vel derfor vi driver med dette her? Forøvrig - gi ikke opp. Legg temaet på topp igjen om noen år. Forøvrig så blir jo mer og mer stoff digitalisert og søkbart; det gir jo fantastiske muligheter for å finne nettopp slike som din Even.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.