Gå til innhold
Arkivverket

[#15989] Dødsfall i Vestnes , Møre og Romsdal 1907-1928 , oppslag i kirkeboka.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dersom noen skulle ha tilgang til døde i Vestnes pr.gjeld for nevnte periode , så er det to personer jeg er interessert i opplysninger om.1. Anne Sofie Johannesdatter f.05.07.1826 i Førde , Sunnfjord - død i 1907 på gården Nedre Vik i Vestnes.2. Edvard Mathias Hansen f. 21.12.1852 i Førde Sunnfjord - død i Vestnes 1928.Dersom noen har mulighet til å hjelpe meg med dette , hadde jeg blitt svært glad.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Et lite forsøk til , i håp om at noen har tilgang til nevnte kilder.Har prøvd å låne inn film til biblioteket , men den stoppet på 1913.Der kan jeg finne svaret på når Anne Sofie døde , men ikke når Edvard Mathias døde.Dersom dette ikke lykkes får jeg henvende meg til Statsarkivet i Trondheim igjen.Kanskje de er mer hjelpsomme denne gangen.De var ikke særlig glad for å måtte lete uten nærmere tidsantydning enn et årstall. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.