Gå til innhold
Arkivverket

[#15994] Skifte, Fitjar, Hordaland.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hei Yngve, eg spurde etter skiftepapir for tipp-oldefar, eg fekk dette frå deg:'Boet etter Lars Kristofferson Stokken vart registrert 5. august 1885. Han hadde etter seg enkja Britha Knudsdatter, og borna Aanen, 25 år, Kristoffer, 22 år, i Amerika, Sten Larsen, 17 år, Sara Larsdatter, 17 år. Skiftet vart slutta 26. mai 1887. Kvar av borna fekk kr. 170,38. For sonen Kristoffer i Amerika, og dei to umyndige, vart Sten Kristoffersen oppnemnd som fullmektig'.Så spurde eg etter om det var meir opplysningar å finna, du svarte at det var noko som heitte 'skiftepakke', men at du ikkje fekk tid den dagen til å finna det(det var den 16.06)Eg svarte at det kunne venta til du hadde tid til det, men det vart sikkert gløymt.....eller du har ikkje hatt tid......Eg hadde dessutan lagt det inn på Brukarforumet, og det var jo feil, kanskje eg har betre 'napp' her.Eg takkar så mykje for den hjelpa eg allereide har fått!!!Venleg helsing, med ynskje om god helg frå Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hei!Spørsmålet ditt er registrert! Det hadde vært vanskelig å unngå det (telefon/brukerforum/arkivforum).Men det mulige svaret på spørsmålet ditt ligger inne i en av tre arkivesker, og innholdet må gjennomgås ark for ark. Det tar tid.Jeg har i den uken som nå ebber ut hatt ni møter. Noen av dem viktige. Men slikt tar også tid.I dag er det lørdag. Jeg skulle ha ferdig et digitalisert materiale til i dag, det har vært behov for å gjøre ferdig en skifteattest, en vigselsattest, en fartstidsoppgave, en karakterutskrift (som hastet), og noen skylddelinger og utgangsskjøter skulle kopieres, en adopsjonssak skulle finnes fram og ekspederes. I tillegg har jeg jaktet på en sykehusjournal (som vi ikke hadde), og en kjøpekontrakt (som vi nok heller ikke har). I tillegg til dette har det vært en del slektsspørsmål som kunne ekspederes kontant. Utgående post hentes kl. 12.00 om lørdagen. Derfor må slikt være ferdig FØR 12.Solen skinner i Bergen i dag, jeg skal i løpet av denne dagen også male ferdig hytten min, før det begynner å regne igjen.Av disse grunner (og noen til) setter jeg meg ikke ned for å fingå tre arkivbokser i dag. Det får vente til det passer inn med andre gjøremål. Jeg er i min instruks betrodd å kunne prioritere min egen arbeidstid og arbeidsinnsats. Jeg har tenkt å fortsette med det.Jeg har lært at tålmodighet er en dyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

BEKLAGAR!! Men eg sende ikkje nytt innlegg før det var gått over ei veke (på brukarforum), eg ringte ikkje før det var gått to dagar etter det(utan å ha fått noko svar)Og eg vil IKKJE bli teken for å vera utålmodig, du skreiv den 16.06: 'eg fekk ikkje tid til det idag',(det hadde vore betre at eg fekk vite det eg veit no-om dei tre arkiv-eskene-med ein gong)difor trudde eg at det skulle gjerast dei nærmaste dagane.Igjen: eg beklagar, og ynskjer deg god sommar!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Brev fra Kristoffer Larsen Stokken til Sunnhordland skifterett er datert 6. mars 1886, og skrevet i 'Staughton Wisconsin', attestert av Kjølv Kjølvsen og Christian A. Hansen, og til sist stemplet av fredsdommer H. A. Hanson i Dane County, Wis. 6. mars 1886.Det kom som svar på et brev skifteretten hadde sendt ham 14. september 1885.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

TUSEN TAKK for helsinga eg fekk idag!!Eg trudde ikkje de gjorde dèt og!Det var iallfall ei hyggeleg overrasking, som eg vart svært glad for.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.