Gå til innhold
Arkivverket

[#16051] Alida Andersdtr. f. ca. 1747 gift i Fana 1771


Gjest Heidi Tofterå Slettemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dette er en sak jeg er lite lysten til å gi opp på. Derfor løfter jeg debatten opp igjen, i håp om at noen med friske øyne kanskje har noe å bidra med her.Vi kan altså utelukke en av de sterkeste kandidatene vi hadde, pga. Alith Andersdtr. Landås sitt ekteskap i 1775 ref. lenken i innlegg nr.38.Om jeg tar noen skritt tilbake til Terje Hatviks innlegg nr.23, så kan det være av interesse å vite at Sander ,som ble nevnt som sønn av Anders Johannessen og Anne Olsdtr. Krokeide, faktisk var blant fadderne hos Anders Hansen og Alithe Andersdtr.s barn. Og siden han var en av svært få faddere med etternavn som begynte på Anders, gjør at han blir en smule interessant. Det kan selvsagt bero på tilfeldigheter, men er likefullt et spor verdt å sjekke nærmere. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.