Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Heidi Økern

[#16064] Kirkebok for Gimsøy, Vågan 1885 - oppslag

Recommended Posts

Gjest Heidi Økern

Kan noen gjøre et oppslag i kirkebok for Gimsøy i Vågan for meg? Det gjelder tvillingene Peder Hilmar og Elliott Oluf Hansen. Har fått info om at de er født på hver sin dag,- nemlig 11. og 12. februar i 1885. Foreldre var Hans Nikolai Jørgen Mikalsen og Anne Andrea Bentsdatter. Har noen mulighet for å sjekke det for meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torgeir Kvalvaag

Skal tro om ikke kirkeboka for Gimsøy på den tiden forsvant i en kirkebrann. Det problemet har ihvertfall jeg støtt på en gang.Mvh Torgeir Kvalvaag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Einar Agersborg

Klokkerbok nr. 2 for Gimsøy sier følgende: 1885 nr. 19 født 12/2 døpt 6/7 Peder Hilmarnr. 20 født 11/2 døpt 6/7 Eliot OlufFar: Hans Mikalsen (1852)Mor: Anne Andrine Berntsen (1847) StrømnesFaddre til Peder var: Elias Mikalsen, StrømnesKristofer Nilsen, StrømnesMagdalena Sivertsen, StrømnesIngeborg Guttormsen, LaukvigFaddre til Eliot var: Martin Rubertsen, LaukvigJetta Nilsen, StrømnesLina Frantzen, BrænnaHilsen Einar Agersborg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Økern

Tusen takk, Einar. Litt artig med tvillinger med hver sin fødselsdag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.