Gå til innhold
Arkivverket

[#16064] Kirkebok for Gimsøy, Vågan 1885 - oppslag


Gjest Heidi Økern
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Økern

Kan noen gjøre et oppslag i kirkebok for Gimsøy i Vågan for meg? Det gjelder tvillingene Peder Hilmar og Elliott Oluf Hansen. Har fått info om at de er født på hver sin dag,- nemlig 11. og 12. februar i 1885. Foreldre var Hans Nikolai Jørgen Mikalsen og Anne Andrea Bentsdatter. Har noen mulighet for å sjekke det for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Skal tro om ikke kirkeboka for Gimsøy på den tiden forsvant i en kirkebrann. Det problemet har ihvertfall jeg støtt på en gang.Mvh Torgeir Kvalvaag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Agersborg

Klokkerbok nr. 2 for Gimsøy sier følgende: 1885 nr. 19 født 12/2 døpt 6/7 Peder Hilmarnr. 20 født 11/2 døpt 6/7 Eliot OlufFar: Hans Mikalsen (1852)Mor: Anne Andrine Berntsen (1847) StrømnesFaddre til Peder var: Elias Mikalsen, StrømnesKristofer Nilsen, StrømnesMagdalena Sivertsen, StrømnesIngeborg Guttormsen, LaukvigFaddre til Eliot var: Martin Rubertsen, LaukvigJetta Nilsen, StrømnesLina Frantzen, BrænnaHilsen Einar Agersborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.