Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

[#16086] Hvordan legge til link?

Recommended Posts

Jeg har sett at stort sett blir det lagt til en link, det er veldig effektivt, og jeg ønsker å gjøre det samme. Hvordan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vidar Øverlie

Hei, du skriver bare inn URL adressen i innlegget ditt. Når innlegget blir lagt på plass på Brukarforumet vil URL adressen automatisk fremstå som ordet 'lenke' i blå skrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en link til Digitalarkivet: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen. Dette gjør det enklere for meg å vise til kildene også!Takk, takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Bjerkevoll

Dette kan visst gjøres på en annen måte også, så her prøver jeg Lenkehåper det fungererHelge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Håkon Christiansen

Nei, det blir for tungvint, du KOPIERER inn URl'en, ikke prøv å SKRIVE den, i allefall ikke hvis den er lang. M.a.o. klikk på e-symbolet i adresse-feltet øverst t.v., klikk deretter på Rediger, Kopier (eller bruk Ctrl C) for så å kopiere URLen inn i innlegget med Rediger, Lim inn (alternativt: Ctrl V).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Signe Marie Solheim

Unnskyld, men dette må jeg bare prøve. Tenkte det var lurt å prøve her først.. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Signe Marie Solheim

Eh - Det virker, men det ser ikke helt riktig ut? Ja, ja. Det virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.