Gå til innhold
Arkivverket

[#16099] Ølstad, Røyken


Gjest Roar Syvertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Syvertsen

Fra innlegg 16034: Hemne:'Tommy Spjøtvoll, Våler i Østfold, 05.07.2003 08:04 (9) Roar, jeg sitter å titter litt i databasen min og ser at vi også har andre interessante fellesaner. Via Ølstad, Hval og Hennum er vi over i Lier og etterhvert til slekten Tordenstjerne. Har du god oversikt der?'Hvordan viste du at jeg hadde aner fra overfornevnte steder??Min aneoversikt finner du på min hjemmeside http://www.roar.syvertsen.netNår det gjelder Nils Svendsen Tordenstjerne, har jeg 840 etterkommere i min databaseHvor krysses våre aner i Røyken/Lier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Spjøtvoll

At jeg fant ut at du hadde aner i Lier ble jeg faktisk overrasket over selv. Når du spurte etter Karen Thora Spjøtvold så lurte jeg på hvorfor jeg hadde lagt til flere ledd med etterslekt etter henne i min database. Svaret fikk jeg da jeg så at du hadde aner tilbake til Lier.Nå skal sies at det er jeg som har slekt i Hemne og min kone som har slekt i Lier.Anders Pedersen Hennum 1768-1822 og Kari Helgesdtr. Bø 1765-1835 er krysningspunktet mellom din og min kones slekt.Ole Olsen Spjøtvoll 1752 og Berit Olsdtr. Sinnes 1746 er kryssningspunktet mellom din og min slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.