Gå til innhold
Arkivverket

[#16102] Maria Johannesdtr, frå Leikanger til USA


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Dette [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sogndaap&variabel=0&postnr=65129&fulle=true&spraak=n>Lenke er grandtanta mi. Oldefar var lærar på sørsida av Sognefjorden eit år, og heldt seg visst ikkje heilt strengt til lærargjerninga, men nok om det.Her Lenke er melder mor hennar frå at ho som enkje tenkjer seg til Amerika, saman med Maria og dei to halvsyskena Ingeborg og Nils. Ein annan halvbror er reist ein månad før; her LenkeLenke viser Erik i emigrantlistene i Bergen, og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Javel, men Pope County sier meg lite fordi Pope County er i Minnesota, i Arkansas og i Illinois.Hvilken stat? Kanskje kirkebøkene fra Pope County kan gi noe om familien.Hvilket twp. bodde de i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hvis du har kontakt med etterkommere av Erik, Nils og Ingeborg som du skriver i innlegg 1 så må du vel vite hvor de holdt til (adresse) eller de der borte burde vel vite det. Spør dem da vel, hvilket Township i Pope Co.MN bodde Erik..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Gløym heile dama så lenge; eg fann akkurat to interessante adresser på eit Hoium surname board, så eg vil sjå om der er noko å få ut av dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.