Gå til innhold
Arkivverket

[#16106] Bertha Grønbeck (1887-1958) - frå Brønnøy, Nordland til Erickson, Manitoba?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Olson Lie ''Lee'' frå Hafslo (Luster) i Sogn (1863-1923) utvandra til Amerika i 1881 og var frå 1903 busett i Erickson, Danvers district, Manitoba, CANADA. Der skal han ha gift seg i 1909 med:Bertha GRØNBECK, som vert oppgjevi å vera fødd i Brønnøy i 1887. Ho døydde i 1958.Eg har so langt ikkje vore i stand til å finna spor etter Bertha Grønbeck i Brønnøy; eg har ikkje hatt tilgang til kyrkjebøkene, men eg har nytta både 1900-teljingi og utvandrarprokollane over Trondheim, utan resultat!Er det nokon med lokale kunnskapar frå Brønnøy som kan hjelpa meg identifisera denne jenta?Eg seier på førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Tor Mathisen

Hei.I kirkeboka for Brønnøy finner jeg ingen Bertha f. 1887.Jeg finner Berta Jørgine f. 9. aug. 1888. Hun var datter av strandsitter Ole Jørgensen Førde og Agate Aasbø Kvaløya. Om det er den riktige vet jeg ikke, for Grønbeck-navnet nevnes ikke her.Hilsen Tor Mathisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune O. Steinset

Denne Bertha Jørgine f.9/8-1888 giftet seg 20/1-1913 i Brønnøysund med Lorents Edvard Hermandsen fra Mosheimsvikran og bosatte seg i Brønnøysund. Så jeg tror ikke det er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adele Goa

On the Manitoba Vital Statistics site at there is a marriage 11 March 1908 in Minto, Manitoba for LEE, Ole O. and GRONBACK, Petra.Then from the National Archives of Canada site on the 1906 Census for Manitoba, District of Marquette in Sub-district # 12 on page 40 I found LEE, Ole O. living at 7-18-18-W1 and GRONBACK or GRUNBACK, Peter, 48 years born in Norway to Canada in 1903 with his wife Isabella, son Edward and son Peter. No Bertha or Petra living with them.On Emigrants from Trondheim 15.07.1903 Isabella Ananias f. 1855 from Brønnø with her son Paul f. 1894. Then also 15.07.1903 Petra Petters. Lund f. 1887 from Brønnø and Edvard Peders. Lund f. 1884 from Brønnø.On the 1900 FT, Brønnø at Lund, Gardsnr. 110, Bruksnr. 4 are Peter Petersen Lund, Bella Anuelsen, Edvard Petersen, Petra Petersen and Paul Petersen. This is almost certainly the same family as on the 1906 Census in Marquette.There are instructions on how to order the marriage record from Manitoba Vital Statistics. It does take them a long time but the bride's parents names and birth place should be on the record. I thought that perhaps the Marriage Record had been transcribed incorrectly with Petra instead of Bertha but all the other records also seem to be as Petra.Håper det hjelpe og at din Bertha er hun Petra. Unskyld min englesk men jeg har ikke nok norsk til skrive det.Lykke til Adele Goa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Adele, for interessante og fine opplysningar. Eg har studert detaljane og er samd i at du må ha oppdaga den rette huslyden!Og Grønbeck-namnet kjem att i folketeljingi 1865 for Brønnøy der bestefaren på Lund har namnet Peter Grønbek!So, då er spørsmålet om eg kan få hjelp, til dømes av deg, Tor Mathisen, til å finna det fulle namnet og fødselsdatoen til Petra Petersdotter, fødd i Brønnøy 1887 (eller 1886?) av foreldri Peter Peterson Lund og Isabella Aniusdotter?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune O. Steinset

Hun er faktisk født i Velfjorden. Dette i følge konfirmasjonen i Brønnøy 14/7-1901: Navn: Petra Margrethe Julie Pettersdtr Født: 6/4-1887 Døpt: 17/4-1887 Velfjordens prestegjeld. Bosted: Lund, Brønnøy Far: Petter Grønbeck Pettersen Mor: Isabella Annaniasdtr. Vaksinert 1893. Karakter: Meget godt -.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Rune, for kjapt svar på spørsmålet mitt om Petra Grønbeck. No står det ''berre'' att å samla dei naudsynte opplysningane i Manitoba...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adele Goa

Sikkert Petra er også på 1906 Census rundt omkring Marquette. Kanskje hun arbeide på en annen gård. I will keep my eyes open for her when looking at the Census in that area. Takk at jeg har 2 ny norsk ord nu, 'kjapt' og 'naudsynte'. Jeg vente 6 uker for opplysningane fra Manitoba i mai men det kommer likevel. mvh Adele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.