Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Erik Tønnerud

[#16110] Borghild Magnusdatter Ness, født i Aasnes. Født en sønn i 12.03.1912 spydeberg

Recommended Posts

Gjest Erik Tønnerud

Lurer på min oldemors videre skjebne, eventuelle slektninger. Sønnen (farfar) var ikke snakkesalig om foreldrene, ble nemlig satt bort.Har bare barnefarens navn; Jens Tønderud født 1991 Gran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wanda Østbø

På family-search fant jeg: Borghild Magnusdtr. f.13apr1895, Kagnes solor, Åsnes Hedm. død 17 mar 1964. foreldre: Magnus Kristianson og Agnete Torrisdtr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wanda Østbø

Og her fant jeg: Magnus K. foreldre: kristian Eriksen og Marte Olesdtr. og Agnetes foreldre: Torris Andersen og Berthea Larsdtr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Peter Wiborg

Dette er vel Tørris Andersen i FT-1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00425&variabel=0&postnr=4324&fulle=true&spraak=n>Lenke Det ser ut til at det var mange 'uekte' barn på gården..., det bor 4 dattersønner på gården, alle med forskjellige etternavn. Og ingen av mødrene ser ut til å være gift... :-)Men hvor er Borhild og Agnete Tørrisdatter i FT-1900?Fant en Borhild i Løten som kunne passe (foreldre Magnus & Agnete), men faren kaller seg Gjermundsen.. :-( LenkeEller så kan denne personen kanskje være Borghilds far?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.