Gå til innhold
Arkivverket

[#16119] Leif Martin Nilsen, født 23.06.1900


Gjest Inger-Lise Haga Aastad
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Lise Haga Aastad

Jeg søker opplysninger om Leif Martin Nilsen, født 23.06.1900. Ved folketelling samme år er han bosatt i Ruseløkveien 36 i Oslo, sammen med sin mor, vaskepige Lina Nilsen. Jeg har grunn til å tro at denne Lina Nilsen (fra Bergen) er min oldemor. Hennes fulle navn er i såfall Aline Johanne Iversdatter Nilsen, født i Haus.All hjelp mottas med stor takk.Sommerhilsen fra Inger-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Holsve

Rikshospitalet MINI F 0011, 1898-1900 k. 10/12, s 274, nr. 287.Leif Martin født og døpt 23.6.1900. Foreldre: Ug. Tømmermand Martin Stiansen f. 1872 bopæl: Bastø og Tp. Aline Johanne Nilsen f. 1876 bopæl: Grønnegd. 19. Faddere: Myra ?Binghagen? og Gunhild Moen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Holsve

Øyestad MINI A-15, 1857-1873, k 6/17, s 155, nr. 70.Niels Martin f. 21.5.1873 og døpt 29.6.1873. Ægte. Foreldre: Gd. Stian Stiansen Ashæv og h. Gunild Thorsdatter (Tversafveien). Faddere: Kjerstin Thorsdatter, Marthe Kristensdatter, Simon Olsen, Jens Stiansen og Knud Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Lise Haga Aastad

TUSEN TAKK!!!!Da fikk jeg det altså bekreftet, at Lina er min oldemor. Nok en gang, takk for hjelpen.Et annet spørsmål, Østre Moland, hvor i landet er det?Med hilsenInger-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.